Strona korzysta z plików cookies w celach statystycznych i reklamowych - zgodnie z Polityką prywatności. Pliki cookies można kontrolować w ustawieniach przeglądarki internetowej.

×

Reklamacje

a) Reklamacje można składać pisemnie na adres: ADT Europe Group Sp. z.o.o sp. k.
Stare Bielice 213, 76-039 Biesiekierz lub pocztą elektroniczną na adres bok@profesdruk.pl w terminie 7 dni licząc od daty otrzymania kompletnego zlecenia. Każda reklamacja musi zawierać opis niezgodności z zamówieniem. Reklamacje są rozpatrywane na podstawie dostarczonych materiałów w ciągu 14 dni od ich zgłoszenia. W celu zakończenia postępowania reklamacyjnego możliwa jest sytuacja, w której Klient zostanie poproszony o odesłanie części bądź całości nakładu zrealizowanego zamówienia.
b) Serwis profesdruk.pl nie odpowiada za jakość wydruku, jeśli na jego poziom mają wpływ parametry przesłanych plików.
c) Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wyłącznie wady lub niezgodności ze złożonym zamówieniem powstałe w procesie realizacji zlecenia. Zleceniobiorca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu lub z winy Zleceniodawcy.
d) Zleceniobiorca dołoży starań, aby odwzorowanie barw na wydrukach było jak najbardziej naturalne, jednak nie może gwarantować 100% zgodności z każdym wyświetlaczem. Zażalenia związane z różnorodnością oraz odmiennością gustu i upodobań Zleceniodawcy co do kolorystyki wydruku nie będą uwzględniane.
e) W przypadku druku hard solwent (jakość standard i premium quality) może pojawić się efekt paskowania związany z nakładaniem na materiał farby w jednym lub dwóch kierunkach. Reklamacje z tego powodu nie będą uwględniane.
f) Do zgrzewania banerów używane są zgrzewarki firmy Leiser wykonujące zgrzew na gorący klin (efekt zgrzewu za pomocą topienia materiału). Minimalnie zniekształcenia wynikające z takiej metody zgrzewu banerów nie są podstawą do reklamacji.
g) Drukarnia nie zwraca kosztów dostawy wydruków.
h) W przypadku złożenia nieuzasadnionej reklamacji, wszelkie koszty pokrywa Zleceniodawca.

Formy płatności

a) Rozliczenie transakcji może odbyć się w następujący sposób: płatność przelewem bankowym na konto Właściciela Serwisu, płatność elektroniczna.
b) W przypadku płatności elektronicznej oraz przelewem bankowym zlecenie zostanie przekazana do realizacji w momencie odnotowania wpłaty na koncie Właściciela Serwisu. Jeśli w ciągu 7 dni nie zostanie odnotowana wpłata zlecenie zostanie anulowane.
c) Płatności elektroniczne obsługuje firma PayU, do kwoty zamówienia doliczana jest prowizja za płatność 2,9% kwoty netto zamówienia + stała opłata 0,25 zł netto

Dostawa i czas realizacji

Czas realizacji zlecenia zależy od jego wielkości, materiału do druku i parametrów wydruku. Standardowe zamówienia staramy się realizować w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od ich opłacenia. Czas realizacji zleceń nietypowych, w tym zleceń na wydruki poddanie niestandardowej obróbce (laminowanie, wycinanie ploterowe, docinanie do formatu) może wynieść od 3 do 7 dni roboczych. W przypadku dużych zamówień powyżej 100 m2 wydruku termin realizacji może zostać ustalony indywidualnie z klientem. Czas realizacji zamówienia może ulec zmianie z przyczyn od nas niezależnych - o wszystkich zmianach i dłuższych terminach realizacji poszczególnych zleceń klienci zostaną poinformowani drogą telefoniczną lub mailową.
Dla wszystkich naszych klientów, którym zależy na bardzo szybkim otrzymaniu wydruków, wprowadziliśmy możliwość złożenia zamówienia z opcją jego ekspresowej realizacji. Wystarczy złożyć rano zamówienie zaznaczając w koszyku opcję ekspresowej realizacji zlecenia i opłacić je (warunkiem jest zaksięgowanie na naszym koncie płatności za zamówienie do godziny 12.00 danego dnia), a wydruki zostaną do Państwa wysłane już następnego dnia roboczego. Ceny druku przy ekspresowej realizacji zlecenia są o 30% wyższe od cen zamieszczonych w naszym cennniku.
Uwaga: ekspresową realizacją zlecenia nie możemy objąć wydruków o niestandardowej obróbce, w szczególności nie ma możliwości zamówienia w trybie przyśpieszonym wydruków laminowanych, wycinanych ploterowo lub docinanych do dopowiedniego formatu. Wydruki takie muszą przed dalszą obróbką lub spakowaniem wyschnąć, co uniemożliwia ich wysyłke w dniu druku.

Dostawa odbywa się firmą kurierską DPD (zazwyczaj 1 dzień, nie licząc dni wolnych od pracy).

Facebook